...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

یا کریم...

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۸۸، ۰۵:۰۰ ب.ظ

فقط زمزمه ی یا "رحمة للعالمین" و  "کریم کاری به جز جود و کرم نداره" تونست منو از حال و هوای پست قبلیم در بیاره...

........................................................

بیزارم از آن کهنه خدایی که تو داری * هر روز مرا تازه خدایی دگر آید...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۸/۱۱/۲۴
مانا

نظرات  (۱۵)

۲۴ بهمن ۸۸ ، ۲۰:۵۴ خرابه کوچه کربلا
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام علیکم. وبلاگ جالبی دارید. با اجازه لینکتون کردم. خوشحال میشم شما هم لینکم کنید. یا علی!
یا اله العاصین...


مع-علی
الحمدلله علی ما هدانا
۲۶ بهمن ۸۸ ، ۲۳:۱۵ غریب کربلا
بسم رب النور...
سلام
وبلاگ زیبایی دارید خیییییییییلی جالبه
موفق باشید
اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید
حتما وبم بیایند
یاحق
۲۷ بهمن ۸۸ ، ۲۱:۳۴ مکتب الحسین اصفهان
یا رب الارباب المحرم الحرام

بحق الارباب المحرم الحرام

اشف صدر الارباب المحرم الحرام

بظهور الحجه المحرم الحرام

هر چند محرم 1431 هم تمام شد...
هوای گریه دارم...مخصوصا وقتی نوای دومی را می خوانم"کریم کاری به جز..."


علی علی...
بغض آسمان ترکید ... ناگهان بارید ...

رحمتش باریدن گرفت

...

یا ارحم الراحمین...
سلام

چند تا از پست ها خاطراتتان را خواندم

زیبا بود

نظرتان را در مورد تبادل لینک بفرمایید

در مورد پست های من هم لطفا نظر دهید
۰۱ اسفند ۸۸ ، ۱۳:۵۶ غریب کربلا(امید)
سلاااااااام لینکت کردم ممنون که اومدی
نمیدونستم با چه اسمی بلینکم با همون اسم و عبور باید کرد... لینک کردم
یازهرا
سلام
باشعر آخرش خیلی حال نمودیم نامردی بود اگر نمی گفتم
یاعلی
سعی کنید در همه امور زندگیتان متعادل باشید که دچار این تلاطم ها نشوید.
من فکر می کنم شما خلئی دارید که باید پرش کنید وگرنه بازهم اینجوری می شوید.
ما باید همه نیارهایی که درونمان هست رو به روش درستش برطرف کنیم تا به تعادل
و آرامش برسیم. اونوقت می تونیم بزرگ بشیم . . .
التماس دعا
سلام خسته نباشین با مطلبی در مورد ریشه های یاس و نومیدی در خدمتم قدم رنج فرمایید خوشحال می شوم علی علی
اثار استاد طاهر زاده را بخونید زیباست این متن را هم از اثار ایشان اوردهم
بیخیال جناب حاجی
تلاطم و تعادل کجاست؟
ادمی اگر ماندنی شد و به ماندن ها اکتفا کرد
مرداب ی بیش نخواهد شد
انسان یعنی حرکتی رو به شدن
ونماندن
واعتراض از بودن های موجود در کنار خود
ببخشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">