...و عبور باید کرد

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۷/۰۹/۲۱

طبقـــِ رسمـــِ هر ساله بابا از بهارستان برای هر کدوممون سر رسید ِ سالـــِ 92 روُ خرید...سر رسید هایی ساده و ُ معمولی...طبقـــِ معمول، خواهرم خوشش نیومد وُ می خواست یـــِ سر رسید ِ با کلاس تر داشته باشه تا بتونه با ذوق وُ انگیزه توش خاطراتــــِ هر روزه اشوُ که چند ساله شروع کرده، بنویسه...قرار بود ببریم پس بدیم...من مخالفت کردم وُ مثلــــِ هر سال گفتم نه بذار سر رسید ِ من بمونه...این دفعه دیگه واقعا می خوام خاطراتـــِ هر روزم روُ بنویسم...قول می دم...روز ِ اولش روُ نوشتم...روز ِ دومش روُ نصفه نیمه نوشتم...از روز ِ سوم تا به حال، همه ی صفحاتش خالی مونده...هیچ انگیزه ای برای ثبت کردنـــِ روز های تکرار اندر تکرار وُ بی هوده ی خودم ندارم...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۶
مانا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">